петък, 28 март 2014 г.

Пролетно вдъхновение от Марина Бенова


"Моята натурална пролетна грижа от Love Joy Homemade Cosmetics - съобразена и със сезона, и с нуждите на кожата ми. Разбира се, вече изпробвах всичко.  Чувствам се отлично с пролетната си козметична серия и бързам да споделя отзиви:

Нежният измиващ бонбон с фина розова глина деликатно почиства лицето ми вместо да изсушава кожата.

 Двуцветният бонбон - пилинг с шоколад и ванилия прави меко и гладко лицето, не зачервява и не дразни, въпреки че кожата ми е много чувствителна.

 Двуфазният почистващ лосион, знаеш, че е любимото ми средство за демакиаж, а новите ми пролетни серуми са чудесни, както и завършващият цялостната визия крем с пигментни перли, обогатен вече и със закачливо пролетно сияние - приятно изглажда и озарява тена и ухае свежо, пролетно, вкусно.

Нетърпеливо изпробвах и седмичната си маска за лице с любимата ми центелия и други полезни съставки - прекрасна е!

А маската - кондиционер за коса идеално допълва натуралния ми шампоан (удивително е как това наглед малко бонбонче стига за толкова много измивания!) Косата ми е мека, с блясък, жива (при все, че я травмирам периодично с боя и преса).

Очарована съм от всичко, което създаваш за мен! И ти благодаря!"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Всичко е взаимозаменяемо. Всичко се връща. Доброто с добро, злото със зло, нежността с нежност. Винаги получаваш толкова, колкото отдаваш.  Всичко е просто. Искаш повече - давай повече. Повече сили, повече време, повече любов и всичко се връща, в най- неочаквания момент.

БлагоДаря, Мари (Марина Бенова)...за вдъхновението и доверието!

Няма коментари:

Публикуване на коментар