четвъртък, 25 декември 2014 г.

«Дзен GPS» — Следвай щастието си





Видях странна главоблъсканица: «Дзен GPS — стремейки се към целта ти си отиваш от нея, преградата – е път.Следвай щастието си ».

Но ако се замислиш се оказва, че в тази фраза няма противоречия. Лъжовната цел пречи на щастието, пътят към нея – пречи да бъдеш щастлив/а.Много е важно да съпоставиш целта с душата и стремежите си. За да стане пътя към целта почти неусетен, е по-добре да намериш пътеката към себе си, към собственото си съвършенство и целта възниква сама по себе си, а пътя става ненужен. Ти просто живееш движейки се към щастието, към хармонията, към примирението.
Не се плашете, не съм изпаднала в масианство. Просто разшифровах сложната, но справедлива чужда мисъл. Струва ми се, че се получи. И работи.В моят живот – със сигурност.При мен щастието настъпи когато се отказах от убиващата ме цел и от пътя към нея. И намерих нова цел – да ви помагам, и пътя изчезна. Стана ми леко и интересно. Уж е просто, но отново се наложи да поработя, да покопая в себе си.А това от което се отказах до ден днешен ми помага - опитът е огромен, имам какво да предам. И така всичко се срасна.

Напомням!

Да бъдеш щастлив/а – е да намериш себе си, да чуеш собствената си мелодия и да я изсвириш максимално съвършено. 

И още нещо.Чувала съм Далай лама да казва: «Колкото и удобно да сте седнали, краката ви ще отекат.Трябва да смените позата».

Мисля, че и в живота е така. Промените са прекрасни, иначе ще отечете, ще се схванат крайниците и душите ви. Сменяйте положението.Това е толкова естествено.Неестествено е да се вкаменяваш в живота подобно на муха в гъст мед.Няма нищо постоянно, невъзможно е напълно да се опреш на опита си от миналото и да разгадаеш бъдещето. Ловете диханието на настоящето и получавайте удоволствие. Главното е – да сменяте положението, опитайте и не се бойте.С такова настроение може не само слонче да продадеш, но и планина да преобърнеш. 







Седмица преди Новата година, малкият Ангел си слага белоснежна престилка и започва да прави празничен пай. 

Вместо брашно той взема най - красивите снежинки, вместо мая – весел детски смях. С такава мая тестото се вдига много бързо и малкият Ангел отправя пая във вълшебната фурна, загрята с топлината на добротата и любовта. Готовият блат напоява с елхов и мандаринов аромат, посипва с пудра от лунна светлина, украсява с мразовита глазура и парченца северно сияние. В този ден се появява особен аромат – ароматът на Новата година ..

В това е смисълът на Новата година – да получиш още един шанс да простиш. Да направиш повече добрини, по – хубави неща, по – силно да обичаш и да не се вълнуваш за това което е било, а да възприемаш живота такъв какъвто е.







ПП. Днес е Коледа! Аз не съм в къщи. Така се получи. Близките си поздравявам по телефона, а вас тук - в блога.

Бъдете красиви, любими и здрави! И нека вашите хубави мисли се превръщат в добри дела.До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар