събота, 28 ноември 2015 г.

Домашна версия на "египетски магически балсам", за да се подготвим за студената зима



С ценните си  съставки от кошера, този балсам подхранва, ремонтира, почиства кожата на лицето, ръцете, тялото и устните. Една малка скъпоценност.


€ 40.00 


За да се постигне това  си струва да се запазят всички съставки: цветен прашец, прясно пчелно млечице,   екстракт от прополис, пчелен мед от манука( вижте свойствата му в гугъл) и меден емулгатор.

Въпреки, че този балсам е съставен предимно от маслени продукти, неговото проникване в кожата е бързо и не оставя никакви следи от мазнина; Това постижение е възможно благодарение на меденият емулгатор.

 Имах късмет да имам все още прополис, за да мога да   подготвя мацерат с него в зехтин.

Съставките, които използвах  са възможно най-голямо уважение към оригиналната рецепта.

1 гр пчелен прашец
3 гр мед от манука
1 г прясно пчелно млечице (да, аз удвоих дозата!)
8 г медeн емулгатор
2 гр екстракт от прополис
12 гр лайка, накисната в зехтин (домашно)
12 гр невен накисната в зехтин / или слънчогледово масло (домашно)
11 г прополис, накиснат в зехтин   (домашно)

Без вкус и аромат, но балсамът има добра естествена миризма на восък, мед и прополис.

Това е за мен една скъпоценна грижа, която използвам в малки количества.

Ефективност на "египетската домашна магия" в балансиране на кожата след  1 месец!

Е, между умората, тревогите и стреса които ме затрупаха  ...! НО ефективноста на египетския балсам е невероятна!

Аз го използвам сутрин и вечер в продължение на месец и на сутринта  винаги си слагам и крем с псилиум за чувствителната ми кожа. Докато с псилиума постигам гладка текстура на кожата си, балсама влияе върху дебелината и плътността на кожата.

С течение на времето, аз ясно чувствам, че кожата на лицето ми е възвърнала плътността и твърдостта си. Това е готино!

След събуждане, тази пухкава кожа блъфира всички!

Така, че се надявам   действието му да продължи известно време и кожата ми да не свикне прекалено бързо.  Снимките са направени докато балсама е все още топъл  ... той се втвърдява в последствие ...
                          Да, можеш да го ядеш!!

Наистина, този крем от съкровищата на кошера е ценен!

Мога само да ви посъветвам да си го направите ...

Бъдете здрави и красиви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар