събота, 2 януари 2016 г.

Честита Нова Година!



Е, вече може да се поздравим с Новата Година! Толкова бързо лети времето и само преди две седмици изглеждаше, че има много дни напред, а сега Новата Година вече ни настъпва по петите! ))

Към всяка Нова Година е прието да се обобщава старата, но аз така и не успях да го направя и както казва любимата ми Скарлет О’Хара: Ще помисля за това утре! ))

Годината не беше съвсем обикновена за мен, дори беше една он най-необикновените за последните 10 години, но по своему прекрасна! Година на нов опит и нови открития, загуби и разочарования, победи и поражения, най-различни емоции и нови срещи.Да, това беше прекрасна година и именно поради кръговрата от събития ще я запомня за дълго!

Благодаря на всички, които дойдоха в живота ми и благодаря на всички, които си отидоха от него, благодаря на близките и приятелите си, които искрено ме обичат просто така, а понякога и търпят )).

Благодаря и на вас, мои интернет приятели, читатели на блога и страницата, радвам се, че ви има, че имам вашата поддръжка и възможността да обсъждаме най-различни теми . ♥ ♥ ♥

Скъпи мои читатели, писатели, коментатори и мълчаливци! )) Тези които ме харесват и тези, които не ме харесват, но пък   всекидневно влизат в блога или страницата "да ме видят", момичета и момчета, котенца и зайчета)), всички вас, познати и непознати, добри или "малко обидени", критични или скептични, весели или тъжни,"с мен" или "не с мен", но абсолютно всички, защото сте част и от моят живот след като четете и влизате при мен, Честита Нова Година!!!!

Хора-човеци, със сърца, души, характери и нрави, поздравявам ви с празника на "началото на чистата страница", Новата 2016-та!!

Пожелавам ви дълбоко-предълбоко да вдъхнете и да съберете повече добро в дробовете си! А после гръмко да издишате и да изгоните с добро всичкото зло и обиди натрупани през миналата година..

В Норвегия съществува малко тъжна легенда за четирите свещи които се слагат на коледният венец.Ето я:

"На коледният венец горели четири свещи. В стаята било толкова тихо, че било възможно да чуеш как свещите си говорят една с друга.

Първата свещ казала:"Името ми е - Мир. Аз толкова ярко горя, но хората не искат мир на земята.Те не искат да ме видят".След това тя започнала да пращи, въздъхнала ... и изгаснала.

Втората свещ казала: «Моето име е Вяра. Но моето име  вече е «нищо».Хората в наши дни не вярват в Бога истински и не вярват в истинското.Няма смисъл да горя по-нататък". И втората свещ изгаснала като първата.

Третата, вече разстроена, тихо промълвила: "Моето име е Любов.И нямам сили да горя повече. Хората просто не ме забелязват.Те виждат само себе си, а не тези които си струва да обичат и отблъскват онези, които ги обичат от цялото си сърце". И третата свещ изгаснала както първите две.

В този момент в стаята влязло едно малко дете, погледнало свещите и казало:" Вие не трябва да гаснете, свещи"!    И очите на детето се напълнили със сълзи. Изведнъж се чул гласът на четвъртата свещ." Не се страхувай, — казала тя. – Докато аз горя, ние можем да запалим отново първите три свещи, защото моето име е Надежда".

Когато чуло тези думи, детето взело кибритена клечка, взело огън от пламъка на Надеждата и отново запалило останалите свещи".

Надеждата ще бъде винаги в сърцата ни, защото докато тя е жива имаме заради какво да живеем.

Мили момичета, Честита да ви е Новата година!

Искам да пожелая на всички нас да станем с година по-здрави,по-млади, по-красиви, по-мъдри, да получаваме удоволствие от това което правим и повече да се усмихваме! ))

Няма коментари:

Публикуване на коментар