четвъртък, 17 май 2018 г.

Защо жената става по-красива с възрастта: 5 причини



Едва сега разбрах, че щастието идва при онези, които знаят как да НЕ чакат. Които не поставят условия и изисквания. Които някога са изпратили заявка на Вселената. А после просто са се отпуснали и тихо са живели, осъзнавайки в сърцето си, че всичко се случва точно както са си го поискали.

Едва сега разбрах, че както щастието, така и красотата идва при онези, които знаят как да живеят. Просто трябва да се отпуснеш и да живееш, без да броиш дните и бръчките, които те носят.

Преди две години британските социолози са направили забавно проучване. Те попитали мъжете и жените за съставките на женската красота.

Ще бъдете изненадани, но 70% от мъжете казват, че основното качество на което се обръща внимание в една жена е самочувствието. Именно то прави жената желана.

Уверенността в себе си идва с възрастта. Когато забравяш комплексите, преставаш да изстискваш пъпките си и да плачеш в банята зачервявайки очите си. Когато се приемаш такава, каквато си. И на теб най-после ти е комфортно със себе си.

Да продължим нататък.

47% от мъжете казали, че за тях в жената е важно чувството за стил. Именно на това обръщали внимание най-напред. А кога в нас се появява стил? Когато разбираш, че този пуловер те уголемява, а панталон тук съвсем не е уместен и е по-добре да наметнеш шал с нежен цвят за да подчертаеш цвета на лицето си. Правилно, чувството за стил в нас се появява с възрастта.
Вие сега може да искате да поспорите с мен, разбира се. Но в такъв случай, скришно от всички погледнете старите си снимки. И? Стилничко, нали? С този смешен топ под тази нелепа пола изглежда много мило, нали? Добре, продължаваме нататък.

Обичам бръчиците около очите си, те ми напомнят колко съм се смяла в живота си. Да, ние ставаме по-красиви с възрастта. И в това няма нищо удивително. Ето тези, са ми от смеха без причина до Атлантическият океан. А тези, са от радост, че одобряват работата ми. А пък тези са от постоянният смях с любимите ми хора и аз съм щастлива, че те са до мен.

Да, аз няма да ги заменя за нищо на света! И никога няма да се опитам да се избавя от тях с помоща на пластични операции, защото именно те ме правят красива. Не крийте училищните си снимки. Ние още ще се поровим в тях. Лично аз не мога да ги гледам без смях. Господи, нима това съм аз? Какво ми е станало? Приличам на мокро кученце, но със сигурност не и на себе си, сегашната.

Да анализираме по-нататък, хронологично. В университета също изглеждах малко странно. И кой ми е казал, че тази прическа ми отива? Ами тя прави главата ми да изглежда като тенджера. Сега се смея. Защото днес съм уверена в себе си.

“Възрастта – са просто цифри ”, — обича да повтаря приятелят ми, когато ме поздравява за поредният ми рожден ден.

— “Хич да не ти пука. Това са само цифри ”.

И двамата се смеем. Той, защото действително не му пука.Той е мъж, при това с няколко години по-млад от мен. Аз, защото възрастта наистина е само цифри. Днес казвам това с увереност.

Сега знам, че красотата във всяка от нас разцъфва индивидуално. И се проявява на различна възраст. Но неизменно след няколко момента. И докато не ги преминеш не можеш да бъдеш напълно красива.

Във всеки случай, винаги трябва да помним - всичко все още предстои,с всяка година ще бъдем по-красиви и красиви, каквото и да казват другите или нашият козметик.

1. Красотата идва след раждането на първото дете.

Жената започва да сияе отвътре. Това е сложно за обяснение, но тя сякаш знае нещо силно, неизвестно, тайно, известно само на нея. Това излъчване я прави неустоима. И ако все още не сте родили, всичко е пред вас и ще го разберете.

2. Красотата идва след силно разочарование.

Изненадан ли сте? Но аз мисля за това отдавна. Жените, които са преживели сериозна криза и са се възстановили след нея, стават дълбокомислени. След това не можеш да им "продадеш" плява и няма глупаво да се кикотят като ученички.

Те престават да бъдат инфантилни, нещо което толкова често отблъсква мъжете от нас. Вечните "тийнейджърки", съгласете се, изглеждат глуповато. Жената с опит винаги изглежда загадъчна. И ти се иска да я опознаеш.

3. Красотата идва, когато срещнеш своят мъж.

- О, днес си толкова красива! Светиш! ", - извика след мен съученик, когато бягах на среща с човека в когото бях лудо влюбена. И който също ме обичаше. И това чувство ми даде вътрешно излъчване. Станах по-уверена в себе си.

Бях щастлива. А това значи и красива. Точните мъже ни помагат да се измъкнем от пашкула. С любящ човек до нас винаги ставаме по-красиви.

4. Красотата идва, когато започнем да обичаме себе си.

Именно, когато се обичаме. Без да се глезим, без да се оправдаваме, без самосъжаление.Това е много трудно. Младите момичета не могат да го направят в пълна степен. Това умение идва с възрастта. Може би това е най-важното знание в живота на жената.

Да се вслушваш в себе си, да подчертаваш силните си страни и не изтъкваш слабите. Ако си тъжна да не бягаш да плачеш при приятелка, а да останеш сама у дома. Ако си доволна от себе си да не се хвалиш на всеки ъгъл. Силата на самолюбието е много индивидуална. Но това е изключително необходимо за нас. Без нея никога няма да бъдем щастливи.

5. Красотата идва, когато жената се успокои.

Вижте снимката на Моника Белучи. Тя е спокойна и самодостатъчна. Иска ти се да и се възхищаваш и възхищаваш. Красотата не обича истериките. Добре е, че ги преживяваме в младостта си. Добре е, че с възрастта най-накрая можем да контролираме нашите емоции. Спокойните, балансирани жени винаги изглеждат по-добре. Те винаги привличат вниманието.

Възрастта е само цифри, които не говорят за нищо. Бих ли искала да се върна десет години назад? Никога в живота ми! Най- накрая се научих да се разбирам със себе си. Научих се да обичам себе си. И това ми дава увереност.

Обичам се днешната. С миналото ми, което може би леко започна да се появява върху лицето ми под формата на бръчки. С моя опит, който може би вече е време да боядисвам в косата си.
Но по никакъв начин не го отхвърлям. Защото ми даде силата да бъда себе си, да бъда това, което съм. Да бъда самодостатъчна.

Обичайте се, вие сте прекрасни! Обичайте себе си във всяка възраст. Във всяка, но с всяка година все повече и повече. Бъдете спокойни и щастливи. И не забравяйте, че възрастта е просто числа, които изобщо нищо не говорят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар