събота, 30 март 2019 г.

Странен пост...



Вълшебна, днес няма да те призовавам с обещания да премахна някакъв "недостатък" от лицето ти.

Да, мога, но правя всичко, което е според силите ми и силите на природата, които са те създали.

Но това е само начин да върнеш себе си на самата СЕБЕ СИ.

Нека да погледнем по-дълбоко, не на кожата и дори не на лицето ... Още по-дълбоко ... Гмурни се в себе си!

Там си толкова малка, нежна. Седиш на топлия пясък и слушаш вълните, които шумолят в краката ти.

Какво искаш тук?
Чело без бръчки?
Високи скули и ясно очертан овал на лицето?
Пари?
Нека да бъдат .. И после какво?

Парите идват и си отиват, мъжете идват и си отиват, децата идват и си отиват ... младостта си отива.

Какво да правим ???

Да обичаме.

Без горчивина. Дарявай.
Празнувай живота си! Започни днес, сега. Има само един миг между миналото и бъдещето, дръж се за него, помниш ли?

Колко трудно е това… Опитвам се и аз да живея по този начин, но не винаги се получава.
Все пак аз също съм месо.

Знам със сигурност - тъгата в сърцето прави грозно дори лице, което е без нито една бръчка и гънка.
Не можеш да я замажеш с фон дьо тен.
И тя не седи в подкожната мазнина.
И дори не е в мускулите и ставите ..

Намери я ...

И и позволи да се изплаче.

Поплачи ...

Ти си силна, пораснала жена и можеш да плачеш.

Тук съм, за да откриеш ТВОЯТА красота.

Аз не съм психолог нито модел. Просто споделям.

Хайде.

Прегръщам те.💗

Няма коментари:

Публикуване на коментар