неделя, 31 март 2013 г.

ANTI-AGE ИЛИ БОРБАТА С ВЯТЪРНИТЕ МЕЛНИЦИ






   Съвременната индустрия  за красота агресивно пропагандира утопическата идея за вечна младост. Отчасти  за това ни е трудно да се смирим с факта, че тялото ни се променя и остарява.
     За това, предпочитам да се приемам такава, каквато съм, да осъзнавам всички естествени процеси, които стават с мен и да живея в хармония с тялото, разума и душата си без стремежа  да се „консервирам”.
        Винаги ми е приятно да виждам жени, възприемащи възрастта си. На колкото и години да сме, винаги може да живеем интересен и вълнуващ живот, да бъдем красиви и щастливи.
Не вярвате ли?   Тогава се запознайте - Синди Джозеф , една от жените, които ме вдъхновяват:




Синди е на 62 год, тя е щастлива младоженка, известен фото-модел, популярен блогър и начинаеща бизнес –уомън.

  Идеята да създаде собствена про- ейдж козметика, идва когато и омръзнало да отговаря, какъв е начина да изглежда така добре.Синди никога не е крила годините си и не вижда нищо лошо, в промените, които се случват с кожата и с течение на времето.Тя ги приема просто като даденост, и това по никакъв начин, не се отразява на любовта и към тялото си.Сред безумството  fashion индустрията,  Синди съумява да съхрани своята индивидуалност и природна красота.

Аз мога само да я аплодирам! Браво, Синди! И да я впиша в списъка , на жените, които ме вдъхновяват.

     

Няма коментари:

Публикуване на коментар