петък, 29 ноември 2013 г.

Happy Thanksgiving Day!




Колко пъти съм чувала за този празник, но никога особено не съм се замисляла за този Ден на Благодарността. Е, да...има такъв празник, но не и при нас....

Но, независимо от това, че това е американски празник, днес съм в такова настроение, че ми се прииска да напиша за това, да изразя признателността си на всички, които обичам и да им благодаря, че ги има, както и на всички Вас, Вълшебници, мои скъпи виртуални приятели!

Нека и при Вас, приятели, от този петък започнатнай-хубавите дни на годината - подготовката и празнуването на най -любимият и вълшебен празник - Нова година!
БлагоДаря Ви! 


Благодарността за това , което Е, е един от най- мощните инструменти за сътворяване на това, което още няма.Какво означава благодарността. Това означава, че си признателен на това, което Е. Ти цениш, отделяш внимание, уважаваш всичко каквото е , в този момент. 

Попитали една мъдра старица : 


— Ти си преживяла толкова тежък живот, а по душа си останала по-млада от нас. Имаш ли някаква тайна?

— Да, милички, имам. Всичко хубаво, което ми се случва – записвам в сърцето, а всичко лошо - хвърлям във водата.. Ако правех обратното, сърцето ми сега щеше да е в страшни белези, а така е рай –благоуханен.
Бог ни е дал скъпоценни способности: да си спомняме и да забравяме.
Когато ни направят добро, признателността изисква да го помним, а когато ни причиняват зло – любовта ни буди да го забравим.. 


Записах в сърцето си тази песен, която току-що ми подари едно момиче... Severina Markova.. Сега я подарявам и на Вас...с любов и благодарност...Насладете се на този идващ от сърцето глас.Приятно слушане! ♥


Yasmin Levy - La Alegria

Няма коментари:

Публикуване на коментар