петък, 9 октомври 2015 г.

Битова магия



И все пак, жените са много глупави същества. Е, може би не всички, но някои точно.

Например, аз. Уж умът ми стига и ако на събеседване ми дават тест за IQ аз не само, че го минавам, но сама интерпретирам резултатите и дори на събеседващите ги разяснявам. Към казаното: отличавам се с феноменална глупост и ако не ми се удава да намеря проблем сама си го създавам.

А защо правя това? Неизвестно ми е. Може би за да има за какво да поплача в ПМС (пред менструаления синдром)? Или за пореден път да поразмисля по темата за теодицеята.С една дума от любов към изкуството и за структуриране на времето.

За да създадете сами проблеми на себе си и другите прекрасно подхождат най-простите трикове от битовата магия. Ето три чудотворни начина:

1. Да раздуят от мухата слон могат всички. А да създадеш слон на празно място е вече майсторлък. И колкото мястото е  по-празно, колкото поводите за вълнение са по-малко,толкова слона става по-охранен. Ето, седи си той с огромното си дупе с тъжно опашленце върху моята фина душевна организация и така ми тежи, така тежи, че чак апетита ми пропада. Или ме хваща с хобота си за врата и като тежък камък висва, а тъжното му опашле се влачи по земята и пак ми става тежко, тежко, толкова тежко, че чак започвам да виждам смисъл в живота.

2. Да превърнеш милото розово слонче в досадна муха, а по-добре в комар, с това вече мъжете не могат да се справят.За това пък жените го могат по рождение. Ако любимият ти цял ден щедро те обсипва с ласки и комплименти, трябва ли да обръщаш на това внимание? Не, в никакъв случай. По-добре е да нацупиш устни и да се обидиш на това безчувствено животно което е посмяло да критикува цвета на лака ти за нокти. И директно минаваш към трета точка.

3. Това е обикновено,но много ефективно заклинание:"Ти не ме обичаш".Възможен е широк спектър от варианти: от трогателното "Ти наистина ли ме обичаш?"до непоклатимото"Ти съвършено не ме обичаш!!!"С повтарянето на мантрата пет пъти е лесно да създадеш проблем на себе си и мъжа до теб за цяла вечер, та чак до полунощ. Дори и за сутринта ще остане.Изпитано е многократно.Заклинанието работи перфектно и никога не подвежда.

Тези техники,макар и много прости,са много ефективни и когато се използват в комбинация, можете да си създадете локален апокалипсис, нервен тик,язва,алкохолизъм и да унищожите дори най-светлите и хармонични отношения.

Така че, използвайте ги с повишено внимание и само тогава, когато това е наистина необходимо, т.е.НИКОГА.

Няма коментари:

Публикуване на коментар