сряда, 1 юни 2016 г.

"Възрастта не е повод да не правиш секс", Бети Додсън, 85 години: Секс съвети за начинаещи


След петдесет Бети Додсън написва пет книги за сексуални техники, на 55 започва да води предаване за секса по кабелна телевизия.Основава"про-сексуално"феминистко движение тъй като съществуващите до тогава феминистки организации и се стрували антисексуални.На 75г прави сайт,посветен на секса. На 69 години започва роман с 22 годишен юноша.Техният роман продължил 10 години.На 85 години води частна практика и приема пациенти в Ню Йорк. 

- Може би е трудно за вярване, но в някои страни пенсионната възраст за жениете е 55 години.Странно е,нали?  

   Това не е смешно,това е просто ужасно.

 — А отношението към секса, в това число към секса след петдесет,става все по-консервативно - в лошият смисъл. Вие сте сексолог и много работите с жени, включително и с жени след петдесет. Вярно ли е, че пълноценен сексуален живот може да има на всяка възраст?  

Ето какво ще ви разкажа.Помните ли, че пред настъпването на двехилядната година целият свят чакаше, че компютрите ще полудеят и ще настъпи хаос? Тогава помислих: по дяолите! Ще завържа роман с млад мъж. Тогава бях на 69 години. Знаете как това се случва: вие създавате образ в главата си и той се реализира. С една дума, едно момче, което се казваше Ерик, започна да си пише мейли с мен.Задаваше ми въпроси за секса като към експерт.Това е прекрасно, защото повечето мъже изобщо не задават въпроси за женската сексуалност. Мъжете, знаете ли, обикновено се държат така:" Да, и сам зная всичко, пъх-пъх, ето тя свърши и аз съм страхотен, о, да". А това момче, което учеше в колеж задаваше толкова умни въпроси! С една дума, аз го поканих да дойде при мен за Коледа. И само си представете: отварям вратата, а на прага стои млад красавец висок 6 фута. Ах! С дълго черно палто, с малки мустачки, знаете ли, от онези..прецизните.Сякаш беше излязал от страниците на женски роман. И така, коледен обяд, уикенд, и ние имахме потресаващ секс.Беше на 22 години.Аз на 60. Ние живяхме заедно 10 години. Защо разказвам това? За това, защото сега възрастта 70 години - е нова младост. Аз навърших 70 години и живях още почти 10 с този млад човек. После с Ерик се разделихме и сега той е женен за жена на своята възраст, но ние прекрасно продължаваме да общуваме.

Betty Dodson and Eric

      — Потресаващо, действително в обществото има нещо като странно табу по отношение на взаимоотношения между по-възрастна жена с по-млад мъж. Струва ми се, че това е съвършено неоправдано. А на вас?  

Да-да, при това се смята, че"по-възрастна" е след четиридесет. А аз бях почти на 70! В действителност жените могат да бъдат сексуално активни много по-дълго от мъжете. Въпреки, че сега има виагра и подобни неща. 

— Вие сега сте на 85.Как смятате, има ли пределна възраст в която може да се спрат сексуалните занимания?  

Вие знаете, че когато бях на 81 години научих една 80 годишна жена как да получи оргазъм. Тя цял живот е била добра еврейска съпруга, но не беше изпитвала оргазъм. И дойде при мен. Каза, че много иска преди да умре да разбере какво е това.Ами супер! Обучих я на своята техника, тя работи в  100% от случаите, така, че при жената всичко се получи.И аз радостно и казах: "Честито, това беше твоят първи оргазъм". А тя ми отвърна:" И това е всичко? А защо всички толкова се вълнуват от това?". 

— Ха-ха-ха.Много хора смятат, че са твърде стари за това.  

Няма причина да не правиш секс след 50, 60, 70 години.Мъжете смятат, че след като не им става вече не са сексуални.В действителност ерекцията е силно преоценена. Най-главното се случва в главата! Разбира се, на млади години тялото е гъвкаво и пълно с живот. Но вие още нищо не знаете. С Ерик като, че ли имах най-хубавият секс в живота си.И при това бях почти на 70.  
Clitoral Orgasm as Yoga Practice with Betty Dodson filmed by Annie Sprinkle

Няма коментари:

Публикуване на коментар