неделя, 5 юни 2016 г.

днешният ми крем "Brise soleil"




И да, това съм аз...

С днешният ми крем "Brise soleil"

За зряла кожа, свръхчувствителна, с розацея, склонна към сухота, с наченки на кафяви петна, реактивна към сулфирани продукти или киселини и оксиди и така нататък!

 Състав:

хидролат от био краставица

масла от  бабасу и домат

растителен силикон от ирландски мъх в хидролат от домат, здравец и роза

желе от Adracanthe

екстракт от центелия азиатика, екстракт от семките на магданоз,екстракт от семена на морков,екстракт от семена на целина

емулгатори - douxémuls и хидролизиран пчелен восък




Радвам се, че кожата ми е добре подхранена, хидратирана и разбира се няма лъскав ефект!

Мисля  редовно да  подновявам коктейла от масла в  моите формули  против стареене и  анти-ейдж грижи.

Бъдете здрави и красиви!

1 коментар: