вторник, 21 юни 2016 г.

Сара-Джейн Адамс, която поглежда към себе си под друг ъгъл



Като мое вдъхновение днес, бих искала да ви представя, Сара-Джейн Адамс, която поглежда към себе си под друг ъгъл 



Сара-Джейн Адамс никога не се е смятала за красавица и от детска възраст е била убедена, че външността и е най- обикновена. Дори, може би, е под средната.Така или иначе след петдесет години тя става икона за стил за хиляди жени по целият свят и благодарение на своята популярност е изпълнила заветната си мечта.   


 60 годищната Сара-Джейн Адамс има две големи дъщери-близначки, любящ съпруг и любим малък бизнес. Тя продава  винтиджни бижута от които разбира повече от каквото и да било друго.




Един ден, дъщерите и я убеждават да си направи акаунт в социална  мрежа за да показва снимки  на своите бижута. 


— От интернет разбирам малко, но идеята с фотографиите ми хареса, — пояснява Сара-Джейн. — Започнах да поствам снимки с бижута  за да задвижа бизнеса си и от начало имах много малко абонати. 


Може би те биха останали все така малко, в рамките на стотина, ако веднъж  Сара-Джейн не поства собствената си снимка. По-скоро на шега, отколкото от желание да се покаже. Въпреки, че на тази снимка тя стои на фона на обикновена бяла стена в обикновено спортно яке, след няколко часа количеството на абонатите и се увелечава в няколко пъти. 


Сара-Джейн отначало помислила, че компютърът и се е повредил и за това показва неверни цифри. 

—  Знаеш ли, никога не съм мислила за себе си като за красива жена, - казва тя. - Аз съм едно от онези момичета, за които майка ми винаги казваше: "Няма какво да видиш". Майка ми беше истинска красавица. Така, че аз бях невероятно изненадана от популярността си в социалната мрежа в моите 59.   


Особено, когато хората пишат: "Когато аз  бъда на същите години, искам да изглеждам като нея." Това е един от най-честите коментари. И това е поразително и много приятно. 


Цялата работа е в това, че с напредването на възрастта, Сара-Джейн Адамс придобива потресаваща способност да изглежда хармонично и привлекателно дори в най-обикновени дрехи (тя обикновено предпочита спортния стил и често купува неща от втора употреба).  



Много скоро за Сара-Джейн пише Ари Сет Коен, фотограф от Нью-Йорк, който води много популярен блог за красиви и стилни жени на възраст.Съвсем случайно в тези дни той бил в Австралия за презентацията на книгата си.След като Ари фотографира Сара - Джейн и поства снимките и в блога си тя започва да получава множество писма от цял свят. 


Хората и пишели с възхищение и  благодарност за вдъхновението и с предложение за съвместни проекти.Тази популярност подтиква Сара-Джейн към желанието да осъществи отдавнашната си мечта.

Тя и мъжа и продават дома си в Австралия и се отправят на пътешествие по света.Сега вече на всеки континент Сара-Джейн има приятели, които мечтаят лично да се запознаят с нея.    


— Всички смятат, че ние сме луди, — казва Сара-Джейн. — Но аз реших, че не искам да стана една от онези хора които цял живот седят на едно място и оставят след себе си купчина от никому ненужен боклук.За мен е по-добре да пътувам по цялата земя, да общувам с нови хора и да търся винтиджни бижута.  







Нашият живот е постоянен избор: на кого да довериш безименният си палец, а на кого - средния.... 


Сара-Джейн Адамс

"Аз не зная как да задействам моята възраст. 
Никога не съм била на тази възраст преди." 


Бъдете здрави и красиви!




Няма коментари:

Публикуване на коментар