петък, 12 юли 2013 г.

Сияйна кожа за една Сияйна


 
 Днес споделям отзив от приятелка, която вчера получи тези два продута :
Искам да се похваля с два прекрасни продукта, които Love Joy приготви специално за моя тип кожа. Едното е гелче, а другото-крем. И двата продукта са уникални. Гелчето освежава кожата ми много, а кремът е лек, размазва се лесно, попива бързо и придава невероятна жизненост на кожата ми. И двата продукта са с много приятен и деликатен мирис на памук. Love Joy може да разкаже повече за състава и качествата им.
Сложих си от крема вчера рано привечер и мекотата на кожата се усещаше до тази сутрин. Ако трябва да бъда честна, една от причините да избягвам използването на кремове беше, че все не можех да намеря някой, който да стои леко и деликатно. В повечето случаи или беше прекалено мазен и тежък( дори и кремовете за мазна кожа) и кожата сякаш ми се задушаваше, или пък беше прекалено лек, така че като попие почва да ми опъва кожата. Затова се преориентирах към детските кремчета, колкото и странно да звучи. Те ми действаха най- балансирано на кожата. Ловче, това кремче е точно такова, каквото съм си представяла и от каквото имам нужда. Леко, нежно, подхранващо и оставя усещане за виталност.
Сега ще се тунинговам с тези красоти  Ловче, много ти благодаря 
Всъщност, не е гел, а активен серум оил фри..без мазнина..Състои се от алое гел, хиалуронова киселина, AHA киселини, които да свият порите ти(количеството е такова, че да не им пречи слънцето), Д-Пантенол(провитамин Б5), хидролат от италиански безсмъртник, екстракт от слива и памук...Подобен състав има лифтинг ефект, силно увлажнение и се надявам да усещаш кожата си жива и напоена...
Кремчето е с екстракт от кралска орхидея, алантоин, масло от камелия, прекрасен зехтинов емулгатор, масло от шеа, и ванилов мацерат.Съдържа също и хиалуруон, алое гел и екстракт от памук..
Действието му е универсално..т.е. можеш да го ползваш и сутрин и вечр..Важното е, че храни, пои и изглажда настроението, което оставяш по кожата си...Бъди Сияйна и Златна!
 Аз също ти Благодаря, Сияйна.


1 коментар: