четвъртък, 15 май 2014 г.

Споделено


Винаги се вълнувам когато чета отзивите Ви... И не ги приемам като комплименти защото кожата и тялото са - предатели. Колкото и да ги прикриваме с грим или дрехи, лъжата в сутрешното огледало е на лице. Не крия задоволството си от поста на Марина и с удоволствие го споделям с вас:

"Този път няма да ти пиша по скайп, а направо на страницата ще споделя отзивите си, защото смятам, че е полезно. С нетърпение отворих красивото пакетче с вълшебства, разгледах и се насладих на всяко от тях, но удържах на изкушението да ги изпробвам наведнъж.

Соленият ти евкалиптов пилинг е разкошен! Въпрeки абразивната текстура, не дразни, а напротив - успокоява кожата, става мека, равна и гладка. Влюбих се в него, не знам как ще го постигнеш, но ще ти трябва евкалиптова гора май.


Много ми хареса и сутрешният миещ бонбон с расул, обичам ги тези миещо-маслени бонбони, всички, които съм ползвала досега са чудесни.


Серумът с Algo Boost е разкошен, много лек и фин, нанася се нежно, има моментен стягащ ефект, без да опъва кожата. Сутринта ми се стори, че леко лъщи, но на естествена светлина (веднага го проверих на терасата ) установих, че това е всъщност светлоотразяващ ефект - не знам как си го постигнала, но е много приятен и без никакви брокатени (д)ефекти озарява кожата.


А оцветяващата вода -фдт - брой ме и мен към пристрастените Толкова деликатна покривност има, изравнява тена, слива се с него и в същото време запазва прозрачността на кожата. 


Идеално допълва озаряващия ефект на серума и смекчава оптически мимически бръчки и несъвършенства. Като за първи път не се справих само с четчицата и доназнесох с пръсти (не ме критикувай - не съм докосвала съдържанието на кутийката, никога не загребвам козметика с ръце).

Нетърпелива съм да изпробвам маската и шампоана, но тях довечера, сега е време да поработя
Слънчев ден и една огромна благодарност от мен "

Благодаря, Мари!  ( Марина Бенова)


Бъдете здрави и красиви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар