петък, 16 май 2014 г.

Споделено от Таня Касабова



"Списание не съм си купувала от години! Последно Vogue в университета, ама повечето май ми ги носеха от Италия, Франция, САЩ... После нещо ми стана - чалнах се - раздадох си списанията и спрях да правя подобни покупки - няма смисъл да трупам хартия и да подхранвам консуматорската система, а себе си да стресирам... "трябва да си купя това, онова", "аллл зеленото е на мода, а аз нЕмам нищо зелено", "бреее таз мома, колко е слаба, искам и аз", "пука ми Николета, какво направила", "дали ще ида някога на о. Бали", "къде по ангелите е това заведение", "яяяя новия Лексус".... Ми не, мерси! Имам си живот за живеене.
Бях поръчала на Роско, докато е навън новия брой на Ева, защото има нещо важно. Иначе едва ли щях да се сдобия с него.
Любовчето, Zoe Dimitrova и нейните вълшебни еликсири!!! Йееей! Обичам я! И не само заради чудесната й козметика, ами заради самата нея! Това е човек, който не се скъпи на време и енергия, винаги, винаги ги има, за да поговори с теб. (Благодаря ти за медитацията - стават чудеса! Благодаря и за последните съвети - дават лекота и красота!) Тя е от онези многостранни, многоизмерни личности, които дават толкова много! Които просто обичаш, защото ги има!

Цялото интервю на Любовчето и повече за Love Joy Homemade Cosmetics, тук: http://lovejoy-bg.blogspot.com/2014/05/eva-2014.html"

Е, как да не се разплачеш, препълнена от благодарност и любов....Благодаря, Танюшка!


Няма коментари:

Публикуване на коментар