вторник, 8 септември 2015 г.

Polyamour de Parfum - За парфюмите и мъжете



Serge, mon amour, ние сме заедно повече от три години. И през цялото време се обичаме страстно и нежно, чувствата ни стават по – дълбоки, а отношенията  - по – осмислени и свободни. Аз съм ти много благодарна защото именно с теб осъзнах какво значи да се разкривам и откривам, да приемам и да се разтварям , но да оставам себе си. С трепет и възторг си спомням всяка наша среща и със замряло сърце предвкусвам новите. Твоите игри с кожата, черния сандал и белият велур, лютивият джинджифил и острите шипове.. Те ме очароват, увиват с вълшебна пелена и омайват главата ми.
Да, нека бъдем честни, има неща които не приемам в теб. Понякога си много тежък и муден или излишно сладникав. .. Но не с мен, любими, с другите, а с мен си винаги прекрасен. Ти изгони от сърцето ми всички, които бяха преди теб. И аз даже не разбирам, как можех по – рано да се интересувам от тях, толкова прости и едномерни. .
Не може да се каже, че се заобичахме от пръв поглед – не. Но взаимният интерес възникна веднага, а после се вгледахме един в друг. А когато се опознахме отблизо заедно заминахме за Барселона. Това е вълшебен град, един от любимите ми. Ти знаеш, че с часове мога да говоря за него..

Да, обичам и Кьолн. Той е прекрасен и притежава своята неповторима магия. Аз отидох там без теб и да, и там имах друг. Всеки път, когато ми напомняш за него се учудвам много защото това беше внезапно увлечение за един път и бях очарована не от него, а от старинният град на Рейн и удивителната катедрала.

А през това лято беше съвсем различно. Увлякох се по Джо Малоун, по – скоро, му позволих да ме увлече, да ме съблазни. И ми се стори, че той го направи. Но ти съвършено не ревнуваше Ти си по – проницателен от мен и веднага разбра, че това е само моето желание за лятна непринуденост и лекота. Ти знаеше, че повърхността и лекотата на неговите макар и нежни, но толкова прости и очевидни смокиня и краставица, ърл грей и касис бързо ще ми омръзнат. Така и се и случи – с първото захлаждане и аз охладнях към Джо. И дори в летният зной прекарвах в твоите прегръдки повече време отколкото в неговите. И понякога ви смесвах, и ти не беше против, винаги солиращ и без съмнения в себе си.

В началото на есента отново бяхме в Барселона и с часове бродехме по града. Без да мислим за маршрута ние ту потъвахме в лабиринта на Gothic Barrio, ту изплувахме на шумната Rambla или се разхождахме по брега на морето, разнежвахме се в издълбаните сенки на старинната обител и се качвахме на покрива за да се любуваме на  модернистката геометрия на Eixample. Аз не случайно си спомням за Барселона, това е важно.  Наскоро се срещнах с Carnera, той е роден и израснал там. И  не знам дали е нужно да обяснявам още нещо...

Той е прекрасен и това е любов от пръв поглед. Очарова ме, завъртя ми главата с разказите си за Eл Борн. Това е чудесен старинен квартал на изток от от Via Laetana - тесни улички, църквата Санта Мария дел Мар (любимата ми), пазара ... Аз не можах да устоя, така както преди три години не можах да устоя когато се запознах с теб. Разбери, това не е мигновено увлечение, това е истинско чувство и знам, че няма да ограничавам отношенията си с Carnera само с El Born.
 Вие с него много си приличате - самодостатъчност, сложност, дълбочина, умение да слушаш и да чуваш, да даряваш и разбираш, нежност и страст към мен..Но при всичко това сте и много различни и това е очевидно от пръв поглед, от първото вдишване. Чувствата към него по никакъв начин на обедняват любовта ми към теб, но би било невярно ако кажа, че ги допълват.  И двамата сте ми скъпи и никога няма да предпочета единият пред другия.

Обичам те. Обичам и него.

В главните роли моите парфюмни любови: Serge Lutens – Jeux de Peau, Serge Noire, Daim Blonde, Five O’Clock au Gingembre, Fille de aigulles;  4711 – NouvEau Cologne; Jo Malone – Wild Fig & Cassis, Earl Grey & Cucumber; Carner – El Born.
El Born Carner Барселона - аромат за мъже и жени принадлежащ към групата на ориенталските цветни аромати. Това е нов аромат, El Born е издаден през 2014 г. Връхни нотки: сицилиански лимон, калабрийски бергамот, Angelika и мед; Сърдечни нотки от смокиня, хелиотроп, бензоин и египетски жасмин; базовите нотки са ванилия от Мадагаскар, перуанския балсам,австралийско сандалово дърво и мускус.

La Religieuse Serge Lutens for women and men Новият аромат на колекцията Serge Lutens - LA RELIGIEUSE се появи на 30 януари 2015 г. Темата на новото издание е дълбока, философска и религиозна, и неговият състав е построен като борбата между доброто и злото, за разликата между черно и бяло.

Жасминът в този случай представлява бялата - светлата страна на аромата, а религията Lutens "е черна, загадъчна и тъмна, обгърната от аромати на цибетка, мускус и тамян.

Няма коментари:

Публикуване на коментар